زندگی طولانی تر: راهنمای پزشک 105 ساله ژاپنی

برای داشتن زندگی طولانی تر: راهنمای یک پزشک 105 ساله ژاپنی

هنگامی که فرد برنامه ریزی را متوقف می کند ، اغلب تمایل دارد زندگی خود را به طور کامل متوقف کند.

برای اینکه زندگی طولانی تری داشته باشید – طبق توصیه دکتر Hinohara – شما باید یک هدف حیاتی را تعیین کنید.

فا رسیدن به یک هدف ، کلید زندگی طولانی است …

دکتر شیگکی هینوهارا پزشکی ژاپنی بود که به دلیل س favoriteال مورد علاقه خود بینش قابل توجهی پیدا کرد: چه چیزی باعث عمر بیشتر مردم می شود؟

هینوهارا آنچه را که به وضوح موعظه می کرد – تا چند ماه قبل از مرگ در سن 105 سالگی به عنوان پزشک کار کرد.

نظریه وی نکات کاملاً واضحی را برای زندگی طولانی تر در بر داشت و همچنین نکات نامشخصی داشت.


سرگرمی بهترین مسکن درد

است

هینوهارا گلایه ها و بحران های خود را برای دیگران اعلام نکرد.

وقتی نوبت به مقابله با درد می رسید ، او به خرد فرزندان نگاه کرد – که اغلب ناراحتی خود را از طریق چیزی به نام “سرگرمی منحرف کننده” فراموش می کنند.

که البته ابتدا برخی از جیغ ها و گریه ها را به دنبال دارد ، اما ممکن است آنها این احساس را فراموش کنند.

علاوه بر تبدیل تمرکز خود به یک تمرکز مثبت ،

سرگرمی دارای مزایای زیادی برای بدن شما – این بدان دلیل است که خندیدن باعث کاهش هورمون های استرس و افزایش جریان سلول های ایمنی و آنتی بادی های مفید برای ایمنی بدن می شود.

و این گفته قدیمی را فراموش نکنید که خنده بهترین دارو است.


زیاد به مال فیزیکی علاقه نداشته باشید:

بهترین خاطرات از تجربیاتی که ما داشته ایم شکل گرفته است. و اثبات که ما از تجربه بیشتر خوشبختی می گیریم تا وقتی که چیزهای مادی داریم ، به خصوص وقتی این تجارب رد و بدل می شوند با دیگران.

بنابراین توصیه خوب این دکتر خلاص شدن از شر بارهای مالی است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی پایان می یابد و به هر حال نمی توانید هیچ یک از “چیزهای” خود را با خود ببرید.


آنچه را که خریداری می کنید حمل کنید و از “نردبان” استفاده کنید.

فعالیت بدنی منظم یکی از مهمترین عوامل در حفظ سلامتی شماست ، چه هشت ساله باشید و چه حتی هشتاد ساله. در حالی که ، ماهیچه های شما یک مزیت برای “استفاده یا از دست دادن” دارند ، دقیقاً مانند سلول های مغز شما.

شناخته شده است که ما به عنوان موجوداتی که تا 12 مایل در روز .

از آنجا که بدن ما به دلیل ورزش متوسط ​​وفق داده است که از سلامتی بالاتری برخوردار است ، ما طوری طراحی نشده ایم که 8 ساعت در روز پشت میز بنشینیم.

اما وقتی فردی بازنشسته می شود ، فقط آرامش و استراحت بیشتر وسوسه انگیز است ، که خوب است ، اما بی توجهی به آن و تلاش برای استراحت بیشتر ممکن است به نفع بدن نباشد.

وقتی تسلیم چربی ها می شویم ، رشد فشرده ای شروع می شود که منجر به ضعف در عضلات و سلول های مغزی می شود که به دلیل عدم استفاده از آنها است.

بنابراین ، ورزش منظم به حفظ عضله در شرایط مناسب کمک می کند.همچنین به ترشح هورمون اصلی در مغز که مسئول بازسازی و رشد سلولهای مغز است ، کمک می کند.

دکتر Hinohara بر اهمیت فعالیت بدنی متوسط ​​روزانه تأکید کرد.

انتخاب چند فعالیت مانند پیاده روی ، استفاده از پله ها و حمل و نقل ، عضلات را فعال نگه می دارد (و بنابراین کار آنها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد) ،

به ایجاد سلولهای مغزی جدید کمک می کند (که ضریب هوشی شما را حفظ می کند) و با پیری مقابله می کند.


سعی کنید پرخوری نکنید:

پرخوری همیشه یک گناه قلمداد می شده است ، و به نظر می رسد که تأثیر آن بر روی بدن نیز باشد. دکتر در مورد پر کردن بیش از حد خود هشدار داد ، زیرا قرار دادن بیش از حد بدن بی فایده است.

و پرخوری می تواند منجر به چاقی و ذخیره مقدار زیادی چربی شود که به نوبه خود می تواند به طور کلی خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد.

همچنین می تواند سیستم گوارشی شما را تحت فشار قرار داده و ریتم شبانه روزی شما را برهم بزند.

با این حال ، به این معنی نیست که شما هر از گاهی نمی توانید یک سفره دلچسب یا مهمانی داشته باشید ، فقط این کار را سه بار در هفته انجام ندهید.


ابتدا به جراحی مراجعه نکنید:

اگرچه او پزشک است ، اما توصیه می شود همیشه به حرف پزشک خود گوش ندهید و بدون اینکه ابتدا روشهای دیگر (مانند خنده یا موسیقی درمانی) را امتحان کنید ، به عمل جراحی متوسل نشوید.

وی گفت که موارد بسیاری وجود دارد که بدون مراجعه فوری به جراحی قابل درمان هستند و این حکمت رایج فلسفه شرق است.


مهمترین هدف حفظ زندگی شما است:

دکتر Hinohara متوجه شد که وقتی بسیاری از افراد بازنشسته می شوند ، متوقف می شوند. دفتر خاطرات آنها ناگهان از پر به تقریباً خالی تبدیل می شود و خود را بیکار می بینند.

با این تفاوت که این پزشک برنامه خاص خود را داشت و این از همان جوانی بود ، حتی پس از رسیدن به سن 100 سالگی.

او مثل همیشه در بیمارستان برنامه داشت و قبلاً با او تماس تلفنی و اجتماعی می گرفت.

مسلماً ، هنگامی که فرد برنامه ریزی را متوقف می کند ، معمولاً تمایل دارد زندگی خود را به طور کامل متوقف کند.

این بدان معنا نیست که شما باید برای هر کار ساده برنامه ریزی کنید. خودانگیختگی و انعطاف پذیری نیز مهم است (تمام وعده های غذایی یا زمان خواب خود را مشخص نکنید). اما فعال ماندن از طریق برنامه ریزی کار و سرگرمی های لذت بخش کلید ماندگاری است.

“اگر باید بازنشسته شوید ، پس از 65 سالگی این کار را به خوبی انجام دهید”:

هینوهارا نشان داد که سن بازنشستگی 65 سال است ، این سنی است که از امید به زندگی یک فرد 68 ساله تعیین شده است. اکنون ، متوسط ​​امید به زندگی در این روزها نزدیک به 80 سال است.

بازنشستگی در روزهای گذشته به معنای آرامش و استراحت چند ساله بود. این روزها ، بازنشستگی در سن 65 سالگی به این معنی است که بعد از پایان کار (شغل خود) وقت دیگری برای پر کردن دارید.

افرادی که در سالهای بالاتر به کار خود ادامه می دهند تمایل دارند عمر طولانی تری داشته باشند و زندگی رضایت بخشی بیشتری داشته باشند.

با این حال ، یک تفاوت مهم وجود دارد. کسانی که سیرتر هستند و عمر طولانی تری دارند از کاری که انجام می دهند لذت می برند. کار کردن در سالهای بعد در نقشی پرتنش یا نامناسب احتمالاً عمر شما را کوتاه می کند نه اینکه آن را طولانی کند.


یک کلمه آخر ….

داشتن شغل ، نقش یا سرگرمی هایی که از آنها لذت می برید و برای انجام آنها به زمان نیاز ندارید ، حاوی اسرار زیادی است که باعث می شود فرد عمر بیشتری داشته باشد.

از آنجا که این کار ذهن و بدن شما را فعال نگه می دارد ، ارتباطات اجتماعی را برای شما فراهم می کند و به شما امکان ادامه برنامه ریزی را می دهد.

همچنین تضمین می کند کارهایی دارید که می توانید انجام دهید و کارهایی که انتظار انجام آنها را دارید و از همه مهمتر ، حس خود را در مورد علت داشتن زندگی حفظ می کنید.

داشتن هدفی مهم است که همه امور را به هم پیوند دهد.

این دلیل است که صبح بیدار می شویم و زندگی خود را ادامه می دهیم ، خصوصاً وقتی صحبت از مسئولیت ها و افراد دیگر می شود.

اگر نمی خواهید بعد از سن بازنشستگی کار کنید ، داوطلب شدن گزینه مناسبی است ، زیرا به افزایش تحریک ذهنی ، فعالیت بدنی و تماس اجتماعی کمک می کند ، اما بدون فشار روانی / جسمی زیادی که ناشی از کار با حقوق یا شغلی.

به سادگی ، برای اینکه عمر طولانی تری داشته باشید ، به خود دلیلی برای زندگی بدهید.

خواننده گرامی h4>

از آنجا که برای ما مهم است ، امیدواریم که در مورد موضوعات مورد نظر و علاقه خود برای ما بنویسید تا ما بتوانیم آنها را به شما ارائه دهیم ، زیرا ما می خواهیم سایت ما علایق خواننده عرب را بیان کند.

اگر مطالب را دوست دارید ، از شما می خواهیم مقاله را به اشتراک بگذارید.

توصیه می کنیم مقالات زیر را بخوانید:

3 راز زندگی برای زندگی دلخواه شما

تأیید عشق و قدرت تغییر دهنده زندگی آنها

اگر از زندگی لذت نمی برید ، زندگی را به روش نادرستی انجام می دهید

دیدگاهتان را بنویسید