5 نکته برای برخورد با مدیران اسپم و آزار دهنده هنگام کار از راه دور

بررسی اخیر نشان می دهد که 68٪ از افرادی که در حال حاضر از خانه کار می کنند می خواهند ادامه دهند بنابراین در آینده؛ اما فشاری که با توجه به همه گیری هایی که جهان را مورد هجوم قرار می دهد ، کار را از راه دور همراه می کند و ضربه گوش به اخبار مزاحم را که در هفته های اخیر خبرنامه ها را گرفتار کرده است ؛ برقراری ارتباط با کارکنان با یکدیگر می تواند مشکل ساز باشد ، زیرا تحقیقات که در دوره قبل انجام شده نشان داد که استرس و اضطراب می تواند شما را از رفتارهای خود آگاه تر کند ، چیزی که می تواند خود را در فرآیندهای خود نشان دهد. عدم برقراری ارتباط موثر و رفتارهای بالقوه بی ادبانه.

به محدودیت های اعمال شده با ضرورت حفظ ارتباط از طریق پیام های الکترونیکی و منظم و تماسهای ویدئویی ، به جای اینکه چهره به چهره باشند؛ این می تواند ارتباطات در حین کار مجازی را به یک مشکل واقعی تبدیل کند.

ما امروز در فضایی زندگی می کنیم که احساس فشار ما افزایش می یابد و احساس شک و تردید زیادی وجود دارد و هر روز نتایج مثبتی را ارائه می دهیم یک روز خاص است.

آیا شما سعی می کنید با نیروهای جدیدی که امروزه مشاغل ما را هدایت می کنند ، سازگار شوید ، یا در دراز مدت می خواهید از راه دور کار کنید. در اینجا چند نکته برای یادآوری قوانین و مقررات ارتباطی که روند انتقال را تا حد ممکن روان و مثمر ثمر خواهد گذاشت:

1. علاقه مضاعف به زمین و زمان: h2>

بهترین راه برای بهبود ارتباط: به نحوه برخورد با استرس ، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای ، توجه کنید

باید بپذیرید که احتمالاً در بهترین شرایط خود نیستید. از آنجا که شما هستید ، باید بیشتر به ارتباطات خود و نحوه برقراری ارتباط با دیگران توجه کنید.

بگذارید این علاقه به سایر افرادی که با شما همکاری می کنند ، گسترش یابد ، به عنوان مثال: اگر یاد بگیرید که شخصی که با شما کار می کند ، شخصی عزیز را به قلبش گم کرده است یا مشکلی دارد. خوب است با او تماس بگیرید و تسلیت می گوییم ، اما بگذارید این نامه در یک ایمیل جداگانه باشد که شامل درخواست های مربوط به کار نباشد.

مؤدب باشید ، شفقت خود را نشان دهید و بدانید که کسی که به تازگی مشاجرات خود را پشت سر گذاشته است ممکن است برای غلبه بر آن به زمان نیاز داشته باشد. کلماتی را که به او توهین می شود ، نگو و از او بخواه که از تو مراقبت کند. به عنوان مثال: با ارسال نامه ای به ایمیل ، “من از شما و خانواده شما بسیار نگران هستم ، لطفاً به من بگویید که چگونه می روید” فرد را تحت فشار قرار می دهد و احساس خوبی به شما می دهد. از طرف دیگر ، می توانید به او نشان دهید كه اگر نیاز به گفتگو با كسی داشته باشد ، می تواند به شما رو كند.

اگر مجبور هستید شخصاً با او تماس بگیرید تا در مورد مسئله فوری مربوط به کار با او صحبت کنید ، باید صریحاً تصدیق کنید که این زمان مناسب نیست و از ناراحتی عذرخواهی کنید. به فرد این امکان را بدهید که شرکت کند ، و تصور نکنید که نمی خواهد بداند در محل کار چه می گذرد. زیرا همه به شکلی متفاوت با اندوه و درد سر و کار دارند.

اگر انتظار دارید از او بشنوید ، زمان معقولی را به او اختصاص دهید. اما اگر او قادر به برقراری ارتباط نیست ، می توانید به او بگویید که شما کار را به روش دیگری انجام خواهید داد.

2. حروف معرفی ، ارائه و نتیجه گیری را دنبال کنید: h2>

ارتباطات ممکن است از طریق برنامه” (Slack) و سایر سیستم عامل های پیام فوری پیام یک نعمت و یک نفرین است در عین حال شما و همکارانتان می توانید از یک طرف به سرعت تبادل اطلاعات کنید و از طرف دیگر این امر می تواند منجر به به دنبال فرهنگی که در آن همیشه انتظار می رود که کارمند آماده پاسخگویی باشد و او همیشه در حال حاضر است.

برای اینکه شما پیامهای بی پایان بین شما و اتمام کار خود را منحرف نکنید ، کارشناسان به شما توصیه می کنند فرمول “معرفی ، ارائه و نتیجه گیری” را دنبال کنید ، حتی اگر پیام هایی که ارسال می کنید پیام هایی با ماهیت غیررسمی باشند. معنی: این پیام شامل یک تبریک غیر رسمی است و به دنبال آن یک درخواست یا پیغام مشخص است. ارسال کلمه “سلام” به تنهایی و بدون هیچ چیز ممکن است احساس اضطراب گیرنده را افزایش دهد ، و همچنین به آنها اجازه نمی دهد هنگام پاسخ دادن به پیام شما ، چه نوع مکالمه ای را با شما داشته باشند.

به منظور خاتمه دادن به روند ارتباطات ، و به این ترتیب که هیچ یک از طرفین آن در انتظار انتظار نباشند ، دو عبارت “متشکرم” یا “من در چنین تاریخی می توانم با شما تماس بگیرم” می توانند استمرار گفتگو را حفظ کنند و به طور طبیعی نتیجه بگیرند. با این حال ، اگر یک پیام فوری یا ایمیلی دریافت کرده اید که باید مدت طولانی به آن پاسخ داده شود ، باید بدانید که چه موقع باید به یک تماس تلفنی یا ویدیویی بروید تا درمورد مسائل بطور کامل صحبت کنید.

3. برای مکالمات غیررسمی همکاری کنید: h2>

خستگی از تماس بیشتر ویدیویی در دفاتر مجازی واقعی است ، اگرچه ایده سرگرمی و اجرای مسابقات آنلاین احتمالاً چیز جدیدی نیست. با این حال ، برقراری ارتباط منظم با گروهی از افراد می تواند راه خوبی برای ادامه مکالمات غیررسمی با دیگران باشد.

دور از ادب و احترام به دیگران و نگرانی دیگران ، این فرایندهای ارتباطی می توانند امنیت روانی را که با همکاران خود احساس می کنید تقویت کنند ، زیرا ایجاد یک رابطه محکم مبتنی بر صمیمیت به معنای افزایش احتمال تبادل اعتماد و صادق بودن در مورد روشهایی است که می تواند در جهت کار موثر در کنار هم کار کند. p>

یکی از شما ارتباطات و سبک کاری یکدیگر را بهتر درک خواهد کرد و فضایی را ایجاد خواهید کرد که در آن احساس راحتی بیشتری به شما می شود و می توانید در مورد چیزهایی صحبت کنید که به خوبی پیش نمی روند. وقتی به همکاران خود بسیار توجه می کنید و به آنها احترام می گذارید ، صحبت در مورد اشتباهات آسان تر می شود ، و نیازی نیست که با شرایط آزاردهنده روبرو شوید.

4. بروز مشکلات مکرر سوء استفاده از ارتباط: h2>

خطاهای ارتباطی قطعاً اجتناب ناپذیر است. اما وقتی اشتباه تکرار شد ، در برابر اصرار برای ایجاد مشکل درست هنگام وقوع ، مقاومت کنید. زیرا انجام چنین کاری در لحظه ای از هیجان می تواند منجر به اختلاف نظر شود نه راه حل. در عوض ، درباره مشکل اصلی فکر کنید ، و اینکه چگونه این توانایی شما یا توانایی تیم را به طور موثر کار می کند. آن را به عنوان یک موضوع شخصی جلوه ندهید.

اگر از شروع مکالمه مزاحم هراس دارید ، متخصصان توصیه می کنند که در مورد یک سناریوی بدترین حالت – مانند احساس شخص دیگر از توهین کردن – و چگونگی برخورد با آن فکر کنید. آیا حاضرید در صورت لزوم موضوع را با مدیر یا مسئول منابع انسانی در میان بگذارید؟ همچنین در مورد بهترین سناریو و راه حل چه فکر کنید ، و به شخص دیگری بگویید که می خواهید با او در مورد موضوعی صحبت کنید که کمی شرم آور است ، صحبت کنید و از او بخواهید که کی می تواند آنجا باشد تا به صورت خصوصی درباره آن صحبت کند.
اگر به شما اجازه دهید آنها را برای بحث آماده كنند ، مایل به گوش دادن خواهد بود نه اینکه آنها را با تعجب از چیزی كه نمی دانسته است مشكل كند. به یاد داشته باشید که در طی گفت و گو ، فرد نقطه نظرات خود را ارائه می دهد ، و ممکن است توجیهی برای برقراری ارتباط وی با شما به طریقی مشخص وجود داشته باشد. بنابراین ، با بحث به شیوه ای برخورد کنید که هدف آن دستیابی به یک راه حل مشترک است.

نتیجه پذیرش گزاره یک مسئله: مشارکت در حل آن ، یا صحبت در مورد شکل راه حل که می تواند باشد ، و تنها چیزی که می توانید کنترل کنید ، میزان سهم شما در گفتگو است. بنابراین به این فکر کنید که اگر شخص دیگری بیش از حد بحث برانگیز باشد چگونه رفتار می کنید

5. برخورد با مدیرانی که در ظریف ترین امور تجاری دخالت می کنند: h2>

یکی از انتقادهای زیادی که در مورد کار از راه دور وجود دارد این است که نظارت بر رفتار کارکنان برای مدیران دشوار است.

در دنیای کاری مجازی ، برخی از مدیران ممکن است با فشار دادن پیام ها و برگزاری جلسات ، جبران فاصله را جبران کنند. اگر دخالت در امور ظریف کار به مشکل تبدیل شود ، شما باید قبل از تصمیم گیری به مدیر اطلاع دهید که ترجیح می دهید به طور اختصاصی درباره تعداد دفعات برقراری ارتباط و شیوه ارتباط صحبت کند و این کار را به گونه ای انجام دهید که نیاز شما به جوهای مختلف را نشان دهد تا بتوانید فرد سازنده باشید.

آشکارا ، اما مختصر صحبت کنید. برای اینکه مدیر آماده شود. شما می توانید این کار را با یک پیام ساده انجام دهید که می گوید “سلام ، آیا می توانیم در جلسه بعدی خود در مورد دستیابی به صلاحیت صحبت کنیم؟” در اینجا چند راه حل مختلف را نیز آماده کنید که احساس راحتی می کنید و می توانید برای مدیر بیاورید و بگذارید نامه شما توسط یک قاب تنظیم شود که نشان می دهد تغییر به نفع هر دو شما چگونه است.

به عنوان مثال: اگر معلوم شود که هر روز نیازی به ملاقات ندارید ، می توانید به کارگردان بگویید: “من می خواهم اطمینان حاصل کنم که اطلاعات کافی دارم تا هنگام ملاقات به شما بدهم ، زیرا من نمی خواهم وقت خود را تلف کنم ، بنابراین فکر می کنم ارتباط با ما بهتر است. هر هفته به جای هر روز. “

به یاد داشته باشید که فقط می توانید رفتار خود را کنترل کنید:

هنگامی که این نکات را برای خودتان اعمال می کنید ، می توانید بیشترین سود را از مشاوره آداب و معاشرت ارتباط برقرار کنید ؛ به عنوان مثال ، اگر احساس می کنید دیگران به شما ایمیل های ناپسند و بی ادب ارسال می کنند ، اجازه دهید این پیام ها به شما یادآوری کنند که وقتی شما در پشت کیبورد هستید ، مورد توجه دیگران قرار بگیرید.

ارزیابی رفتار دیگران دشوار است. بنابراین ، قوانین آداب و معیارها به جای اصلاح نقایص افراد دیگر ، ابزاری مفید برای تأمل در خود و توسعه است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید