این پنج کار را انجام دهید تا یک زندگی عادی و نه خارق العاده داشته باشید

کشتی ادیسه قبل از آنکه به زندان برود اسیر شد و اسیر شد. تمام این وقایع فقط در فصل های اول حماسه رخ داده است

با این حال ، ما باید چه درسی از این حماسه بیاموزیم؟

زندگی یک زندگی استثنایی مطمئناً دشوار است ، و باید توجه داشته باشیم که همه خوش شانس نیستند. اگر می خواهید آن را رها کنید و فقط از زندگی لذت ببرید ، پس برای رسیدن به آنجا باید برای جنگیدن به شدیدترین نبردها متوقف شوید.

در اینجا چند روش مطمئن برای جلوگیری از چالش های دشوار زندگی و ایجاد یک زندگی عادی آورده شده است:

1. صحبت با افراد جدید را متوقف کنید: h2>

مردم ایده های جدید و هیجان انگیزی دارند تا شما را از زندگی و شغل خود منحرف کنند. اگرچه کار کردن بر روی همان افکار قبلی ممکن است به شما کمک کند سریع پیش بروید ، برقراری روابط جدید اتلاف وقت است ، و در حال حاضر شما یک شخص شلوغ هستید.

شما باید مطمئن باشید که اگر می خواهید پیشرفت شگفت انگیزی داشته باشید ، باید متعهد شوید که هر هفته سه مکالمه را با افراد جدید انجام دهید. بنابراین من از سایتهایی مانند: ” Linkedin ” (لینکدین) ، (Meetup.com) ، (TenThousandCoffees.com)؛ برای یافتن متحدین یا شرکا و مربیان در زمینه کاری خود

كیت فراززی – نویسنده كتاب تجاری كلاسیك هرگز به تنهایی غذا نخورید – معتقد است كه برقراری ارتباط با مردم یكی از مهمترین مهارت های زندگی ، و او می گوید:” مردم غالباً با افرادی که دوست دارند و می شناسند ، مشاغل مستقر می کنند. “

بنابراین با غریبه ها صحبت کنید ، افکار و چالش های خود را مطرح کنید و در مورد افکار و چالش های خود از آنها سؤال کنید. جایی که چشم اندازهای جدید می تواند به شما در غلبه بر بزرگترین موانع کمک کند و با شخصی که سالها وقت و تلاش شما را برای رسیدن به آنجا صرفه جویی می کند ، آشنا شوید.

همانطور که او می گوید ” Albert Albert انیشتین “(آلبرت انیشتین):” جنون یعنی انجام مجدد همین کارها بارها و بارها ، انتظار نتایج متفاوتی در هر زمان. ”

2. وقت خود را برای خواندن تلف نکنید: h2>

افکار از اقدامات کمتری برخوردار هستند ، زیرا شلوغی سر شما با افکار باعث می شود تا مغز شما سنگین شود و شما را از انجام کار باز دارد. بنابراین بهتر است فعل را ادامه دهید. خیر شایعه‌سازی .

تجربیات سخت به دست آمده دیگران نمی توانند با ارزش تجربه خودتان رقابت کنند ، هرچند کم عمق باشد. عقل مشترک درباره تجارت در قرن بیست و یکم نیز نمی تواند باشد ، یعنی این که عدم موفقیت خوب است ؛ برای اشتباه بودن.

اما در همه موارد ، حقیقت برعکس موارد فوق است ، و اگر می خواهید مسیر شکست را قطع کنید ، باید بار خود را بر دیگران تحمیل کنید.

خواندن بر زمان اجتماعی شما تأثیر می گذارد. اما اگر کتاب بعدی حاوی ایده ای باشد که شما را قادر سازد ثروت بزرگی کسب کنید؟

شما باید بدانید که بیشتر رهبران در واقع مشتاق خوانندگان هستند. می گوید ” Jim Rohn ” (جیم ره): “خواندن برای کسانی که به دنبال هستند بسیار مهم است. برای حرکت به بالا و خارج از حالت عادی. “

ادامه می دهد “%20%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA” annajah> Bill Gates ” هر هفته یک کتاب و این افراد نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استیو سیبولد با 1200 فرد ثروتمند مصاحبه کرد ، و همه آنها شبیه خوانندگان مشتاق بودند.

3. به خود بگویید که لیاقت یک ساعت دیگر تماشای تلویزیون را دارید: h2>

24 ساعت زمان هر روز طولانی است ، زیرا هشت ساعت از روز را در خواب می گذرانیم ، و هشت ساعت دیگر را نیز برای انجام کار سخت می گذرانیم. سپس بقیه وقت خود را صرف انجام کارهایی از قبیل: حرکت ، پخت و پز و حمام کردن کنید

اما آیا نباید مدتی استراحت کرد؟ آن ساعتی که هنگام تماشای پاپ کورن به تماشای نتفلیکس می پردازید ، ساعتی مقدس است که هرگز بیرون نمی رود. اگر می دانید که یک ساعت وقت شما را آرام می کند ، تصور کنید که اگر دو یا سه ساعت را در این سعادت گذراندید ، بسیار خوشحال خواهید بود.

هنگام شارژ مجدد ، می توانید شغل اضافه کاری خود را تنظیم کنید. شما وقتی احساس خستگی می کنید ، نمی توانید کارهای با کیفیت انجام دهید ، پس چرا عجله دارید؟

اما حتی با این حال ، این دقیقاً همان کاری است که افراد استثنایی انجام می دهند – آنها حضور خود را هنگام خستگی و استرس ثابت می کنند و وقتی دیگران غیرفعال هستند ، اقدامی انجام می دهند. زیرا آنها می دانند که تنها درد قبل از شروع احساس ترس است

برای جلوگیری از استراق سمع ؛ همانطور که نویسنده نیل فیور می گوید: “ابتدا تمرکز کنید و نتایج به آرامی ظاهر می شوند.”

به حداقل برسد ، به عنوان مثال: به مدت پنج دقیقه کار کنید ، یک جمله بنویسید ، یا فقط یک تمرین در روز انجام دهید.

باید بدانید که همه می توانند بر یک مانع کم غلبه کنند ، حتی اگر استرس زیادی داشته باشد. شروع مهم است ، زیرا بعداً خواهید فهمید که آن پنج دقیقه ممکن است به پنجاه دقیقه تبدیل شده باشد و کار به همان اندازه من فکر می کنم قبل از شروع کار منزجر کننده نبوده است.

4. به ورزشگاه نروید. شما باید استراحت کنید: h2>

ورزش بسیار پرتحرک است ، زیرا وزنه برداری باعث ایجاد اشک میکروسکوپی می شود که شما را برای سه روز متوالی درد می کند. و دویدن پنج مایل باعث می شود احساس درد کنید. فرقی نمی کند این درد به عضلات شما کمک کند ، این درد همچنان یک درد است و چیزی است که می خواهید از هر قیمتی از آن جلوگیری کنید.

همچنین باید بدانید که ورزش بدنی بهتر از قهوه برای تقویت انرژی؛ از آنجا که این سلول ها اکسیژن و مواد مغذی را در اختیار سلول ها قرار می دهد ، و به عنوان یک مربی شخصی ، جان یواخیم می گوید: “ورزش علاوه بر تقویت انرژی به شما در کنترل سطح کورتیزول کمک می کند ، که به نوبه خود باعث کاهش تنش می شود. همچنین به مغز کمک می کند تا از تمرکز و جلوگیری از استرس جلوگیری کند.”

5. به خود انگیزه ندهید: h2>

غرور به سقوط منجر می شود ، و اعتماد به نفس بیش از حد می تواند منجر به بدترین انتخاب شود. بنابراین خود را گرفتار نکنید.

بیشتر مردم نمی توانند قبول کنند که آغوش افراد موفق را می بینند ، و اگر می خواهید با آنها هماهنگی و تفاهم داشته باشید. سعی نکنید که ایستادگی کنید و جاه طلبی های خود را دنبال نکنید. در هر صورت ، غیرممکن است که شما یکی از بزرگانی باشید که دنیا را تغییر خواهد داد

دروغ بزرگ وقتی به خودمان می گوییم که واجد شرایط نیستیم. وی از ” Toni Robbins ” (تونی رابینز) مخاطب را در یکی از سخنرانی های خود: “چه کسی فکر می کند که او به اندازه کافی شایسته نیست؟” ، و در آن سالنی که شامل ده هزار نفر است دو رهبر ، 95٪ آنها دست خود را بالا بردند

سخت بودن با خودمان می تواند از عشق به خود به عنوان راه مستقیم برای عملکرد بهتر پیشی بگیرد. لوئیس فرانکل ، نویسنده کتاب Nice Girls Do Not Your Corner Office ، می گوید: “عزت نفس بالا نه تنها با موفقیت بلکه با اعتقاد و رضایت رابطه مثبت دارد. این به نوبه خود به ما کمک می کند تا “مقاومت پذیرتر و مثبت تر شویم” زیرا زمان آن است که عشق ورزی خود را آغاز کنیم.

اودسا یک افسانه است ، اما درسهایی که از این حماسه گرفته می شود بی انتهاست.مرد ماندن در خانه ممکن است شما را از احساس ناراحتی محافظت کند. اما شما بدون تجربه درد به استخوان نخواهید رسید

این داستان نزدیک به سه هزار سال به طول انجامیده است. از آنجا که تجربه بشر در مورد غلبه بر مشکلات است ، ادیسه متحمل شد ، اما در پایان پیروز شد.

بنابراین ، اگر می خواهید زندگی استثنایی داشته باشید ، باید بدون توجه به آنچه ادامه دهید ، خود را به چالش بکشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید