چه ارتباطی بین ضمیر ناخودآگاه شما و روابط انسانی شما وجود دارد؟

قانون طلایی در روابط شما چیست؟ h2>

قانون طلایی در تعاملات بین شما و مردم این است: “با مردم چنان رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود” ، که معنای ظاهری و عرفانی دارد. این مربوط به اتحاد ذهن آگاه و al-batin همزمان ، و معنای آن در برای اینکه مردم همانطور که شما درباره آنها فکر می کنید در مورد شما فکر کنند و احساسی را که شما می خواهید برای مردم داشته باشند.

به عنوان مثال: ممکن است در خانه با شخصی با ادب و احترام رفتار کنید. اما وقتی او به شما پشت می کند ، افکار مشابه انتقاد و کینه در ذهن شما ایجاد می شود که می تواند ناخودآگاه شما را از بین ببرد و اشتیاق ، قدرت و نیت صادقانه و خوب شما را از بین ببرد. زیرا این افکار در ضمیر ناخودآگاه شما فرو رفته و انواع مشکلات ، موانع و بیماری های روحی را برای شما ایجاد می کنند.

چگونه می توانید در روابط خود با دیگران خوشحال باشید؟ h2>

خوشبختی در روابط ، قضاوت نشدن توسط چیزی است که دوست ندارید مورد قضاوت قرار بگیرید. درباره آنچه درباره دیگران قضاوت می کنید قضاوت خواهید شد و با شما رفتاری خواهد شد که با آنها رفتار می کنید.

راز ایجاد روابط انسانی سالم هماهنگی بین مردم این است که شما می فهمید برای رسیدن به یک اعتقاد راسخ یا نتیجه ای که باید در ذهن خود ایجاد کنید باید فکر کنید وقتی می خواهید شخصی را قضاوت کنید. ایده ای که شما درباره هرکسی دارید ، چیزی جز ایده شما نیست ، زیرا شما هستید که این احساسات و افکار منفی را در مورد او در ذهن ایجاد می کنید ، و تنها فرد مسئول آنها هستید.

گفته می شود آنچه درباره دیگران قضاوت می کنید همان چیزی است که خودتان قضاوت می کنید ، و همچنین همان چیزی است که مورد قضاوت قرار می گیرید. این بدان معنی است که استفاده از استانداردها و استانداردها برای دیگران باعث می شود آنها را در ضمیر ناخودآگاه خود حک کنید و این منجر به این می شود که در مورد شما نیز اعمال شود.

وقتی این قانون را درک کردید و به آن اعتقاد داشتید و نحوه عملکرد ضمیر ناخودآگاه خود را درک کردید ، می توانید درست فکر کنید و با احترام و علاقه نسبت به دیگران رفتار کنید. و وقتی این کار را انجام دهید ، همان کار را برای شما انجام خواهد داد.

فیلم را مشاهده کنید: قوانین ضمیر ناخودآگاه

چگونه بر خود تأثیر می گذارید؟ h2>

وقتی در معرض موقعیتی قرار گرفتید ، به واکنشهای خود در برابر افراد و شرایط توجه داشته باشید و آنها را در یک دفترچه کوچک بنویسید تا بعداً بررسی شود. به عنوان مثال:

  1. چگونه به آنچه همسایه امروز درباره شما گفت واکنش نشان دادید؟
  2. آیا از پاسخ خود راضی هستید؟

اگر همسایه بتواند شما را اذیت کند و شما را عصبی و عصبانی کند ، حقیقت این است که این شر از درون شما سرچشمه می گیرد. این به این دلیل است که احساسات منفی شما اطمینان و آرامش را از شما سلب کرده است و شما قادر بوده اید که عصبانیت کنترل خود را بر شما تحمیل کند و اجازه داده اید که این امر به عفت و نفرت در شما نفوذ کند.

بنابراین ، باید بدانید که می توانید بدون بدخلقی با دیگران اختلاف نظر داشته باشید ، بنابراین این واقعیت را درک خواهید کرد که آنچه شما را تحت تأثیر قرار می دهد چیزی نیست جز واکنش شما در برابر آنچه به شما گفته می شود یا برای شما اتفاق می افتد ، نه آنچه شخص مقابل می گوید یا می کند. >

آیا از نظر احساسی بالغ هستید؟ مفهوم شما از بلوغ عاطفی چیست؟ H2>

آنچه شخص مقابل انجام می دهد یا می گوید ، درصورت اجازه دادن به وی ، فقط می تواند شما را آزار ، اذیت یا هیجان زده کند. وقتی عصبانی می شوید ، چهار مرحله را در ذهن خود طی می کنید:

  • به آنچه او گفت فکر کن.
  • با عصبانیت تصمیم بگیرید.
  • احساس عصبانیت ایجاد کنید.
  • واکنش عصبانی به وضعیت.

این شما هستید که تصمیم می گیرید در کدام مرحله متوقف شوید.

مفهوم بلوغ عاطفی شما این است که تمام واکنشهای طبیعی و کودکانه را در همان زمانی که تمایل دارید منفعلانه یا غیر ارادی رفتار کنید کنار بگذارید نسبت به انتقاد یا کینه ای که از دیگران می گیرید ، و هدف شما در زندگی است ، و نه به هر شخص یا چیز دیگری اجازه دهید احساس ظریف آرامش ، آرامش ، آرامش و اطمینان شما را از شما بگیرد.

معنای عشق در روابط هماهنگ انسانی چیست؟ h2>

هر شخصی به طور طبیعی دوست دارد که مورد احترام و احترام واقع شود و احساس کند در این دنیا شخص مهمی است که قادر به بخشش است. وقتی این کار را با آگاهی ، صداقت و دانش درک کرده و انجام دهید ، به ناچار اعتماد به نفس مقابل را تقویت خواهید کرد و به نوبه خود تمام آنچه قبلاً به شما عشق ، حسن نیت و محبت داده اید به شما بازگردانده می شود.

در پایان: h3>

به یاد داشته باشید که شما تنها مسئول فکر شما در مورد شخص مقابل هستید و افکار شما همه چیز را به شما تعلق می گیرد. بدانید که راز سازگاری با دیگران در تبادل احساس عشق ، علاقه و احترام آنها نهفته است.

منابع: 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 6 ، 7

دیدگاهتان را بنویسید