ایده های نوآورانه چگونه بوجود می آیند؟

توماس فرض کرد که این توستر یک دستگاه نسبتاً ساده باشد. اما وی وقتی که پایان کار خود را با برچیدن آن انجام داد ، بیش از 400 قطعه در کف خود یافت ، زیرا حاوی بیش از 100 ماده مختلف با سه ماده اصلی: پلاستیک ، نیکل و فولاد بود.

بنابراین او تصمیم گرفت تا ابتدا مواد جامد را نصب كند و پس از فهمیدن سنگ آهن برای ساختن فلز ، معدن آهن را در منطقه خود فراخواند و از وی پرسید كه آیا به او اجازه می دهند از بعضی از آنها برای پروژه خود استفاده كند. آنچه آنها را غافلگیر کرد این بود که آنها موافقت کردند.

پروژه دستگاه برشته نان:

 دستگاه نان تست نان پروژه

پیروزی توماس کوتاه مدت بود و وقتی زمان ساخت جعبه پلاستیکی توستر فرا رسید ، توماس فهمید که برای تهیه پلاستیک به نفت خام احتیاج دارد و این بار او را BP BP (BP) و از آنها سؤال كرد كه آیا به وی اجازه سفر به میدان نفتی را می دهند و برای پروژه خود مقداری روغن قرض می گیرند. اما آنها بلافاصله امتناع کردند (به نظر می رسد شرکت های نفتی به اندازه معادن آهن سخاوتمندانه نیستند!)

توماس مجبور شد تمام زباله های پلاستیکی را بپذیرد ، سپس آن را ذوب کرده و متناسب با دستگاه کباب نان خود شکل دهد و این به آسانی به نظر نمی رسید ، زیرا دستگاه خانگی تمام شد و بیشتر شبیه یک کیک ذوب شده از یک دستگاه آشپزخانه بود.

نتایج در این خط از پروژه وی ادامه یافت ، و بدون استفاده از یک فرآیند قبلی حرکت به جلو تقریبا غیرممکن بود.
به عنوان مثال ، برای ایجاد اجزای نیکل ، او مجبور شد به ذوب سکه های قدیمی متوسل شود و او بعداً گفت: “فهمیدم که اگر کاملاً از ابتدا شروع کنید ، می توانید برای ساختن یک توستر تمام زندگی را انجام دهید.”

از ابتدا شروع نکنید:

شروع از ابتدا معمولاً ایده بدی است.

ما گاهی تصور می کنیم که ایده های نوآورانه و تغییرات معنی دار به یک صفحه خالی احتیاج دارند ، و هنگامی که %20%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF:”> پیشرفت خلاقانه به ندرت نتیجه ایده ها و نوآوری های گذشته است که به دیوار برخورد می کنند ، و در سراسر جهان مجددا تصور می شوند.

نمونه ای از طبیعت را در نظر بگیرید:

برخی از کارشناسان بر این باورند که پرندگان پرندگان از پوسته خزندگان تکامل یافته اند ، و به دلیل نیروهای تکامل پوسته ها به تدریج به پرهای کوچک تبدیل می شوند که در ابتدا برای گرما و جداسازی استفاده می شدند. سپس این کرک کوچک به پرهای بزرگتر تبدیل شد و پرنده قادر به پرواز می شود

لحظه جادویی نبود که پادشاهی حیوانات گفت: “بیایید از ابتدا شروع کنیم ، و حیواناتی را ایجاد کنیم که بتواند پرواز کند.” در عوض ، تکامل پرندگان در حال پرواز یک فرایند تدریجی برای تکرار و گسترش ایده هایی است که در واقع کار کرده اند.

پرواز بشری مسیری مشابه را طی کرد و ما معمولاً به برادران ادای احترام می کنیم ” Orville and Wilbur Wright ” (اورویل و ویلبر رایت) به عنوان مخترعین پرواز مدرن. با این حال ، ما به ندرت از پیشگامان حمل و نقل هوایی که پیش از آنها صحبت می کرد ، صحبت می کنیم ، مانند: ” Otto Lilienthal ” (ساموئل لیلینتال) ” ساموئل لنگلی ) ، و اوکتاو چانوت (اکتاو چانوت)؛ برادران رایت هنگام تلاش برای ساخت اولین ماشین پرواز در جهان ، کار این افراد را آموخته و ساخته اند.

خلاق ترین نوآوری ها اغلب ترکیب های جدیدی از ایده های قدیمی هستند ، زیرا متفکران مبتکر ارتباط برقرار نمی کنند بلکه بر روی آثار پیشینیان خود بنا می کنند. علاوه بر این ، موثرترین روش برای پیشرفت معمولاً با انجام مقایسه های مقایسه ای با آنچه که قبلاً انجام شده است ، به جای ریختن کل سیستم و شروع به کار است.

تکرار کنید ، ایجاد نکنید:

پروژه توستر نمونه ای از چگونگی عدم موفقیت ما در پیچیدگی دنیای مدرن ما است. هنگام خرید یک توستر ، به همه چیزهایی که باید قبل از عرضه در فروشگاه اتفاق بیفتد فکر نکنید. شما نمی دانید که آهن از معدن استخراج شده است ، یا نفت از زمین استخراج شده است

ما اغلب به هم پیوستگی مشخص چیزها را نمی بینیم ، تمایل داریم روی محصول نهایی متمرکز شویم ، و از مراحل بسیاری که منجر به آن می شود ناتوانیم. اما درک این مهم است. از آنجا که دشوار است بدانید که نیروها با شما همکاری می کنند ، یا در دنیای پیچیده ای علیه شما کار می کنند.

هنگام برخورد با یک مشکل پیچیده ، معمولاً بهتر است بر آنچه که در حال حاضر وجود دارد ، پایه گذاری کنیم. امروزه هر ایده موفق آزمایش های بسیاری را پشت سر گذاشته است ایده های قدیمی یک سلاح مخفی است. زیرا او قبلاً قادر به زنده ماندن در دنیای پیچیده ای بود

بنابراین بر روی کار شخص دیگری بنا کنید و از ابتدا شروع نکنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید