8 موردی که هزینه های هنگفتی برای تجارت شما به همراه دارد که باید از آنها اجتناب کنید

[ad_1]

وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل می رسد ، باید همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و افزایش سود باشید. چند روش آشکار برای پس انداز پول وجود دارد. علاوه بر این ، موارد روزمره ای نیز وجود دارد که هزینه و وقت زیادی را برای کارمندان به همراه دارد. وقتی این چیزهای کوچک در نظر گرفته نشوند ، می توانند به مشکلات بزرگی تبدیل شوند و از کنترل خارج شوند. بنابراین در اینجا 8 موردی وجود دارد که بهره وری شما را از بین می برد و می تواند هزینه های هنگفتی برای تجارت شما به همراه داشته باشد:

1. جلسات:

زمان در طول جلسات به سرعت می گذرد ، حتی بدون اینکه بدانید. اگر جلسات خود را خوب برنامه ریزی کنید ، بسیار سود خواهید برد ، اما اکثر سازمان ها وقت زیادی را در جلساتی تلف می کنند که هیچ چیز اضافه ای ندارند.

البته ، شما باید از پیشرفت پروژه آگاه باشید ، اما این به شما قدرت اتلاف وقت و هزینه های غیر ضروری شرکت را نمی دهد. کلید یک جلسه موفقیت آمیز برنامه ریزی است. بنابراین ، جلسه را از قبل برنامه ریزی کنید ، برای آن محدودیت زمانی تعیین کنید و به محض اینکه احساس کردید کنترل آن خارج از کنترل است ، آن را متوقف کنید.

2. کار با روشهای قدیمی:

یک بررسی نشان می دهد که بیش از 42٪ از کارمندان معتقدند که آنها با فرآیندهای تجاری ناکارآمد یا منسوخ شده کار می کنند که بر بهره وری کارکنان تأثیر می گذارد. وقتی کارمندان سعی می کنند از چندین منبع اطلاعات را به صورت دستی جمع آوری کنند و این با توجه به توسعه الکترونیکی فعلی اشتباه است.

به عنوان مثال: می توانید سعی کنید از یک ابزار مدیریت حرفه ای کار برای خودکار کردن وظایف خود استفاده کنید و به شما کمک کند پروژه های خود را به موقع انجام دهید. اگر وظایف خود را به صورت خودکار انجام ندهید ، چه شرکت شما کوچک باشد و چه بزرگ ، این امر تأثیر منفی بر تجارت شما خواهد گذاشت.

3. مدیریت دقیق پرسنل:

تجارت شما دارایی شماست و شما ممکن است نیاز به مدیریت جزئی کارمندان داشته باشید. هنگام راه اندازی مشاغل ، شما باید با دقت تمام جنبه های سازمان خود را مدیریت کنید ، اما هنگامی که سیستم هایی را برای شرکت خود ایجاد کردید ، ادامه مدیریت این کارهای کوچک عاقلانه نیست.

بنابراین وظایفی را به افرادی واگذار کنید که بهتر از شما در انجام این کارها هستند و به آنها اجازه دهید بدون مشاهده یا بررسی کار خود کار خود را انجام دهند ، وقتی به افراد خاص فرصت کار می دهید ، آنها شما را بارها و بارها منفجر می کنند.

بالای کار خود بمانید ، اما اجازه ندهید کار شما را از انجام آنچه برای شما مهمترین است منحرف کند. زیرا زمان مهمترین منبع شماست. بنابراین دوباره بررسی کار کارمندان خود را متوقف کنید. صرف این که مردم کارهایی متفاوت از شما انجام می دهند به معنای اشتباه بودن آنها نیست. بنابراین بگذارید آنها در آرامش کار کنند و مثبت فکر کنند.

این ویدئو را مشاهده کنید: 8 روش کار هوشمندانه و افزایش بهره وری

https://www.youtube.com/watch؟v=Ekx2wQoJzjE

4. ایمیل های زیاد:

تحقیقات نشان داده است که بیش از 40٪ از کارمندان وقت خود را برای پاسخ دادن به ایمیل های شرکت تلف می کنند ، اما نیازی نیست که به همه پیام ها پاسخ دهید. گاهی اوقات بهتر است که شخصاً در مورد مسائل صحبت کنید. بررسی هر پیام در صندوق ورودی شما می تواند باعث حواس پرتی شود. بنابراین ، به روزرسانی های خودکار ایمیل را خاموش کرده و دو بار در روز ، یک بار در صبح و یک بار در بعد از ظهر به بررسی دستی پیام بپردازید.

برای همکاری با تیم خود ، از نرم افزار مدیریت کار استفاده کنید تا کار خود را به موقع انجام دهید. این برنامه به شما کمک می کند یک قدم جلوتر بروید. لازم نیست مرتباً کارهای اصلی خود را اولویت بندی کنید. برای ایمیل های فوری ، می توانید قوانین خاصی را تنظیم کنید که ارتباط را روان نگه دارد. بنابراین ، ایمیل های مهم را یادآوری کنید و نامه های غیرضروری را حذف کنید.

5. شایعات بی فایده:

فقط 28٪ از مردم تصور می كنند كه گشت و گذار در اینترنت كار آنها را به تأخیر می اندازد. این به این دلیل است که قاتل واقعی بهره وری مکالمه های بی معنی است و یک نظرسنجی نشان داد که 43٪ از مردم معتقدند برقراری ارتباط با همکاران یا انجام مکالمات بی معنی آنها را مجبور کرده است که کارهای واقعی خود را فراموش کنند.

مهمتر از همه ، نباید تحت تأثیر سیاست دفتر شایعات و شایعات قرار بگیرید. اما اگر کارمندی هستید که دوست دارید شایعه کنید ، باید اصول کار را یاد بگیرید و به کارمندان احترام بگذارید و آنها را در کار قطع نکنید. همچنین لازم است کمتر صحبت کنید و بیشتر کار کنید ، اما اگر شایعات تأثیری در کار شما ندارند ، هرچه می خواهید صحبت کنید.

البته ، دلیل زیادی برای تقاضای زیاد برای کار از راه دور وجود دارد. کار و مدیریت کار از راه دور به مدیران این امکان را می دهد تا ضمن حفظ تعادل همه چیز ، امور را کنترل کنند.

6. شما کارهای اداری زیادی دارید:

تحقیقات نشان داده است که افراد وقت و انرژی زیادی را صرف برنامه ریزی ، گزارش دهی و کارهای ساده می کنند و قطعاً اتلاف این وقت ارزشمند به نفع شرکت نیست. ابزارهای اداری بصورت آنلاین وجود دارد که می تواند سرعت اجرای وظایف اداری شما را افزایش دهد ، از سازماندهی حقوق کارمندان تا برنامه ریزی برای همه چیز در شرکت. بنابراین از این ابزارها برای روانتر کردن کارها استفاده کنید. می توانید مدت زمان اتلاف این کارهای کوچک اداری را ردیابی کرده و آنها را با نرم افزارهای خودکار جایگزین کنید.

7. تمرکز بر روی داده های بی فایده:

ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل کند و شما می توانید براساس آنها تصمیمات آگاهانه بگیرید ، اما گاهی اوقات همه داده ها مهم نیستند. بنابراین ، شما باید شاخص هایی را انتخاب کنید که مربوط به تجارت شما باشد و برای آن مفید باشد و سایر داده ها را نادیده بگیرید. برای تعیین KPI مناسب برای یک تجارت هیچ قانون طلایی وجود ندارد ، آنها از یک پروژه به پروژه دیگر و از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت هستند. کافی است بدانید چه داده هایی برای تجارت شما مفید است و افراد را مجبور به تماشای آنها می کند.

8. عدم تحریک:

کارمندان در نبود انگیزه در حداکثر بهره وری خود کار نمی کنند ، که هزینه های هنگفتی را برای کارفرمایان به همراه دارد. مشخص شده است که منبع اصلی ایجاد انگیزه برای کار در محیط زیست است ، نه پول. هماهنگی و قدردانی تیم همچنین انگیزه کارمندان را در محل کار حفظ می کند.

روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود کارمندان شما بیشتر همسو شوند. مهمترین چیز این است که به آنها بخاطر تلاشهایشان پاداش دهید ، نه فقط برای نتیجه ای که می دهند. این کمک می کند تا با بازخورد سازنده از کارمندان بپرسید که چه چیزی را بیشتر در مورد کار دوست دارند و انجام آن مطمئناً آنها را به دست خواهد آورد.

البته منابع حواس پرتی بی شماری وجود دارد که کارمند در طول روز با آنها روبرو می شود و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که وی را درگیر کارهای بی معنی کنید. بنابراین این حواس پرتی های روزمره می تواند احساس خالی و بی تفاوت بودن کارکنان را ایجاد کند. بنابراین ، به عنوان یک رهبر ، شما باید این موارد را در نظر داشته باشید ، که انگیزه کارکنان را برای کار سخت و منعکس کننده سود شرکت ایجاد می کند.

منبع

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید