ژاکلین سواوژ “در خانه درگذشت و در زندان نبود ، جایی که دیگر جایی در آنجا نبود” ، واکنش می گوید فرانسوا اولاند

در سال 2016 ، فرانسوا اولاند ، رئیس جمهور آن زمان ، این مادر را كه به جرم قتل همسرش كه سالها او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود ، محكوم كرد ، عفو كرد.

Jacqueline Sauvage ” در خانه درگذشت و در زندان جایی که دیگر جایی برایش نبود “ بود ، چهارشنبه 29 ژوئیه واکنش نشان داد در مورد فرانسه Bleu ، فرانسوا اولاند ، در مرگ کسی که به سمبل مبارزه با خشونت تبدیل شده است پیوند زناشویی رئیس جمهور پیشین جمهوری در سال 2016 او را عفو کرده بود. ژاکلین سواوج ، که در سال 2015 با تجدید نظر به ده سال زندان به جرم قتل شوهر خشن خود محکوم شده بود ، قبل از دریافت عفو ریاست جمهوری در سال 2016 ، در 23 سالگی درگذشت ماه ژوئیه در خانه خود در لا سلله سور-ل-بید (لیر).

“من به عنوان رئیس جمهور ، من در نظر داشتم که این زن به اندازه کافی رنج دیده است و او باید زندگی خود را در خارج از زندان ، می خواهم به فرانسوا اولاند یادآوری کنم. این به همین دلیل است که او را عفو کرده ام. امروز که درگذشت ، با خودم می گویم ، در قلب و قلب من. من همچنین به عنوان رئیس جمهور دفتر خود را بر عهده داشتم كه من حق داشتم كه او را عفو كنم ، زیرا او در خانه درگذشت و نه در زندان كه دیگر جایی در آنجا نباشد. . / p>

“ناپدید شدن ژاکلین سواوج بیش از همه یادآور دردناک درام زناشویی است که افکار عمومی را ناراحت کرده بود زیرا این زن در طول زندگی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. t خشونت زیادی متحمل شده است “ ، همچنین فرانسوا اولاند اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید