چگونه اقدامات لازم را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهید؟

قبل از اینکه بفهمم چه اتفاقی می افتد ، لباس هایم را عوض کردم ، تلویزیون را روشن کردم ، از نظر روحی خسته شدم و سپس شروع به مبارزه با پشیمانی کردم. همه اینها بعد از ظهر اتفاق می افتد ، پس آیا برای شما آشنا به نظر می رسد؟

همه ما هر از گاهی در یک برنامه معمول گیر می کنیم. و اگرچه به نظر هر یک از ما متفاوت است ، اما به افکاری از جمله مربوط می شود: “من الان کارهای زیادی دارم که باید انجام دهم ، اما واقعاً نمی دانم از کجا شروع کنم” یا “وای خدای من ، من واقعاً می خواهم این پروژه ها را به اتمام برسانم ، اما عصبی ندارم.” برای شروع با “.

احساس گناه و تردید در توانایی خود شما ناشی از دانستن این نکته است که باید اقدامی انجام دهید ، اما از پذیرش آن خودداری می کنید. تنها راه برای خارج شدن از برنامه روزمره این است که با اقدام برای رسیدن به اهداف خود شروع کنید. بنابراین در این مقاله 6 مرحله برای کمک به شما در این زمینه به شما پیشنهاد می دهیم:

1 هدف خود را تعیین کنید: h2>

واقعاً در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا سعی در افزایش حقوق ، ارتقا یا پیشنهاد شغلی جدید دارید؟ آیا می خواهید یک محصول جدید بسازید ، رژیم خود را تغییر دهید ، تجارت خود را گسترش دهید یا یک عادت جدید ایجاد کنید؟

تمرکز بر انجام اقدامی که برای رسیدن به هدف شما لازم است اگر دقیقاً کاری را که می خواهید انجام دهید فراموش کنید. بنابراین وقت خود را اختصاص دهید ، خود را در دستیابی به آن متصور شوید و به موارد بعدی پاسخ دهید:

  • این تجربه چگونه به نظر می رسد؟ هنگام پیگیری این هدف چه احساسی دارید؟ با چه موانعی روبرو خواهید شد؟
  • بعد از رسیدن به این هدف چه احساسی خواهید داشت؟ از دستیابی به آن چه سود خواهید برد؟ و اگر به آن نرسید چه چیزی از دست شما خواهد رفت؟

اختصاص دادن زمان برای اندیشیدن در مورد این س questionsالات مهم به شما کمک می کند افکار خود را هدایت کرده و تأیید کنید.

ویدئو را مشاهده کنید: چگونه اهداف خود را تعیین می کنید و بدون استرس به آنها می رسید؟

2. دلایل خود را مشخص کنید: h2>

تعیین اینکه چرا می خواهید به اهداف خود برسید ، کلیدی در بیرون آمدن از روال زندگی و از بین بردن توانایی های شما برای اقدام م toثر برای دستیابی به هدف است. شما نیاز به درک عمیق از این دارید که برای رسیدن به هدف خود آنچه را که لازم است انجام می دهید و به همین دلیل است که می توانید وقت ، تلاش و منابع خود را صرف دستیابی به آن کنید ، حتی اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود. بنابراین اگر از دلایل خود مطمئن نیستید ، مدتی را به فکر همه دلایلی که می خواهید به این هدف برسید ، بگذرانید.

ممکن است برخی از دلایل روشن برای شما ظاهر شود ، از جمله: کسب درآمد یا خرید خانه ای که همیشه آرزو داشتید ، اما این خواسته های اصلی شما نیستند. بنابراین در عوض فکر کنید که چرا می خواهید درآمد کسب کنید یا این خانه را خریداری کنید. به عنوان مثال: آیا می خواهید آینده ای شگفت انگیز برای خانواده خود تأمین کنید ، یا می خواهید لطف جامعه را برگردانید؟ آیا می خواهید برای رسیدن به موفقیت به دیگران کمک کنید؟ یا می خواهید تغییری در جهان ایجاد کنید؟

عمیق ترین دلیل آرزوی عمیق شما برای دستیابی به چیزی است. هنگامی که خواسته خود را شناسایی کردید ، یافتن انرژی لازم برای ایجاد انگیزه برای اقدام را برای شما آسان می کند.

3 هدف خود را واقعی کنید و آن را بنویسید: h2>

وقتی اهداف خود را یادداشت می کنید ، احتمال دستیابی به آنها 42٪ افزایش می یابد و مجبور می شوید هنگام نوشتن افکار خود به آنها فکر کنید. هرگاه تجسم واقع بینانه هدف شما یادآوری هر زمان تمرکز از دست رفته ، نقطه کانونی که در هنگام احساس گم شدن شما را راهنمایی می کند.

سرانجام ، ذهن شما ممکن است هنگام رسیدن به هدف ، عملکرد بدنی را بهتر از فکر کردن در مورد آن پاسخ دهد. بنابراین برای گلزنی خود وقت بگذارید.

در اینجا راهی وجود دارد:

  • تصمیم بگیرید که آیا می خواهید روی اهداف سه ماهه (سه ماهه) تمرکز کنید یا ماهانه.
  • پروژه ها و منابع مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را شناسایی کنید.
  • تقسیم این پروژه ها را به ترتیب زمانی وظایف تقسیم کنید.
  • اجازه دهید این کارها اهداف هفتگی خود را و در ابتدای هر هفته آنها را یادداشت کنید.
  • برای تعیین اهداف روزانه از اهداف هفتگی خود استفاده کنید و آنها را هر روز صبح بررسی کنید.

ممکن است مدتی طول بکشد زیرا شما عادت ندارید اهداف خود را روی کاغذ به ثمر برسانید. بنابراین صبور باشید و به آن پایبند باشید ، روند با گذشت زمان بسیار راحت تر می شود و در نهایت می آموزید که چگونه برای رسیدن به اهداف خود اقدامات مناسب را انجام دهید.

4. به دوست خود بگویید اهداف شما چیست: h2>

هنگامی که اهداف خود را با دیگران به اشتراک می گذارید ، به شما این امکان را می دهد که خود را به روشی جدید پاسخگو باشید. اگر می دانید دوست شما را در این زمینه پیگیری می کند ، احتمالاً شما در جهت رسیدن به هدف خود اقدام خواهید کرد.

یک راه برای این کار وجود دارد ، و آن این است که کسی مسئولیت شما را به اشتراک بگذارد ، در رسیدن به اهدافی که ممکن است مشابه اهداف شما باشد یا در مسیر موفقیت خود با چالش های مشابهی روبرو شود. می توانید با او قرار ملاقات بگذارید ، پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید و کیفیت آن را ارزیابی کنید.

شما تعجب خواهید کرد که از اشتراک گذاری با شخص دیگری که در کار سخت است و همچنین برای رسیدن به اهداف خود نیز چقدر بینش ، الهام و اشتیاق کسب خواهید کرد. نه تنها از مسئولیت پذیری بهره مند خواهید شد ، بلکه فرصت تمرین مهارت های شنیداری و > حل مسئله ضمن کمک به دوست خود.

5. یک واکنش داخلی را پیش بینی کنید:

کنار گذاشتن روال کار ساده ای نیست ، اما از طریق آن به چیز بزرگی نخواهید رسید. گونه های ما به دلیل خطر تکامل یافته است.

is با خود آشتی کنید بیشتر a> ، شما آمادگی بیشتری برای کنار گذاشتن برنامه روزانه خود با شجاعت داشتید.

6. بدانید که سفر هزار مایل با یک قدم آغاز می شود: h2>

برنامه ریزی ، نوشتن ، صحبت کردن و انعکاس مهم است ، اما هیچ چیز عمل نمی کند. وقت آن بود که کمی حرکت عمدی انجام دهیم.

شما قبلاً اهداف خود را به پروژه های کوچک تقسیم کرده و آنها را به جدول زمانی تبدیل کرده اید که شامل وظایف خاص است. اکنون زمان اتخاذ یک استراتژی خاص و شروع برنامه ریزی اقدامات خود است. خوشبختانه ، شما قبلاً مشخص کرده اید که ابتدا باید کدام وظایف را انجام دهید. بنابراین تقویم خود را آماده کنید ، کارهای خود را برنامه ریزی کنید و برای انجام اولین کار با خود قرار ملاقات بگذارید.

اتمام این کار گام کوچکی است و به دنبال آن حرکتهای انجام شده انجام می شود. بنابراین روزانه وقت خود را برای کار در کارهای مربوط به اهداف خود اختصاص دهید. قبل از اینکه متوجه شوید ، به گذشته نگاه خواهید کرد و خواهید دید که چقدر پیشرفت کرده اید.

در پایان: h3>

تعیین اهداف بدون کار روی آنها فقط یک ایده خوب است ، اما اگر برای دستیابی به آنها اقدام کنید ممکن است دشوار باشد گیر افتاده یک روال خسته کننده ، خصوصاً اگر احساس می کنید همه اطراف شما با آن دست و پنجه نرم می کنند.

بنابراین اهداف خود و اینکه چرا می خواهید به آنها دست یابید ، تعیین کنید ، آنها را به ثمر برسانید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. از کمک خواستن نترسید ، از مقاومت داخلی نترسید ، شجاع باشید و چهره به چهره داشته باشید. سرانجام ، استراتژیک فکر کنید و برای اقدام برنامه ریزی کنید. یک قدم کوچک ممکن است منجر به سیل پیشرفت شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید