چرا کمال گرایی به شما در رسیدن به اهداف کمک نمی کند؟

توجه: این مقاله برگرفته از کتاب عادات اتمی نویسنده و وبلاگ نویس جیمز کلر است که در آن او از معایب خود برای ما می گوید تلاش برای کمال. P>

در “هنر و ترس” ، نویسندگان دیوید بایلز و تد اورلند داستانی شگفت انگیز درباره یک سرامیست حرفه ای به اشتراک می گذارند ، که ممکن است طرز فکر شما درباره 5 قانون را تغییر دهد طلای اثبات شده علمی در تعیین هدف “href =” https://www.annajah.net/5-٪D9٪82٪D9٪88٪D8٪A7٪D8٪B9٪D8٪AF-٪D8٪B0٪D9٪ 87٪ D8٪ A8٪ D9٪ 8A٪ D8٪ A9-٪ D9٪ 85٪ D8٪ AB٪ D8٪ A8٪ D8٪ AA٪ D8٪ A9-٪ D8٪ B9٪ D9٪ 84٪ D9٪ 85٪ D9٪ 8A٪ D8٪ A7-٪ D9٪ 81٪ D9٪ 8A-٪ D8٪ AA٪ D8٪ AD٪ D8٪ AF٪ D9٪ 8A٪ D8٪ AF-٪ D8٪ A7٪ D9٪ 84٪ D8٪ A3٪ D9 ٪ 87٪ D8٪ AF٪ D8٪ A7٪ D9٪ 81-Article-25377 “rel =” annajah “> تعیین اهداف و پیشرفت و پیشرفت در مواردی که برای شما مهم هستند.

1 خطر پیگیری کمال: h2>

جری اولسمان ، استاد دانشگاه فلوریدا ، روز اول ترم دانشجویان فیلم سازی را به دو گروه تقسیم کرد و توضیح داد که همه افراد در سمت چپ کلاس در گروه “کمیت” قرار می گیرند و نمرات آنها با توجه به میزان کار قرار می گیرد که آنها تولید می کنند تا در آخرین روز کلاس تعداد عکس های ارسال شده توسط هر دانش آموز را تعیین کنند. جایی که هر صد تصویر درجه A را می گیرد ، همه نود تصویر درجه B ، همه هشتاد تصویر درجه C و غیره …

در همان زمان ، همه در گروه “نوع” در سمت راست کلاس قرار می گیرند و نمرات آنها با توجه به برتری کار آنها رتبه بندی می شود. آنها باید فقط یک عکس در هر ترم ارسال کنند ، اما برای گرفتن نمره A باید عکس تقریباً عالی باشد.

استاد در پایان ترم زمانی که دریافت بهترین تصاویر مربوط به گروه “Quantum” است متعجب شد. در طول ترم ، این دانشجویان مشغول عکس گرفتن ، آزمایش ترکیب و نور ، آزمایش روشهای مختلف در اتاقهای تاریک و از اشتباهات آنها بیاموزید ؛ با این کار ، این دانش آموزان با گرفتن صدها عکس مهارت های خود را بهبود بخشیدند.

از طرف دیگر ، گروه “نوع” برای آرمان خواهی تلاش می کرد و اعضای آن در پایان ترم به جز تئوری های غیر واقعی و یک تصویر نامرغوب ، چیز دیگری برای ارائه نداشتند.

در تلاش برای یافتن راهی مناسب برای تغییر آسان است: مانند سریعترین راه برای کاهش وزن ، بهترین برنامه تمرین عضله سازی ، ایده کامل انجام یک کار جانبی. ما در یافتن بهترین راه برای جلوگیری از انجام کار مورد نیاز بسیار متمرکز هستیم. همانطور که ولتر یک بار نوشت: “بهترین دشمن دشمن خوب است”.

2. با تکرار شروع کنید ، نه اهداف: h2>

فقط استودیوهای هنری نیستند که از افزونگی بهره مند می شوند. هرچه بیشتر تلاش مداوم و تکراری داشته باشید و از اشتباهات خود بیاموزید ، پیشرفت بیشتری نیز خواهید داشت. وقتی خود را مجبور کنید بارها و بارها اقدام کنید ، قطعاً به هدفی خواهید رسید.

با استفاده از این روش می توان با هر روش مقابله کرد و به آن دست یافت ، مانند زمینه های زیر:

  • هنر: اگر می خواهید یک عکاس عالی باشید ، می توانید تلاش کنید هر روز یک عکس عالی بگیرید یا روزانه 100 عکس بگیرید ، از اشتباهات خود بیاموزید و خلاقیت و مهارت خود را تقویت کنید.
  • ورزش: اگر می خواهید قدرتمندتر باشید ، می توانید هر حرکت و مرحله از تکنیک بازی خود را تجزیه و تحلیل کنید ، یا مستقیماً به تمرین بپردازید ، از اشتباهات خود بیاموزید و فقط روی انجام ورزش بیشتر تمرکز کنید.
  • نوشتن: اگر می خواهید یک کتاب موفق بنویسید ، باید 10 سال را صرف نوشتن یک کتاب کامل یا نوشتن هر سال یک کتاب کنید ، از اشتباهات خود بیاموزید و اطمینان حاصل کنید که کتاب هایتان هر بار پیشرفت می کنند.
  • تجارت: اگر می خواهید یک تاجر موفق باشید ، می توانید برنامه ریزی کنید ، فکر کنید و ساختن برنامه برای دستیابی به یک کار عالی ، یا می توانید یک مشتری بگیرید و از اشتباهات خود بیاموزید و ایده های جدید را امتحان کنید تا زمانی که تبدیل شود آسان است.

دنبال یک هدف ایده آل شما را به شخص بهتری تبدیل نمی کند ، بلکه این مهارت هایی است که از طریق تکرار کار به دست می آورید. به عبارت دیگر: وقتی به اهداف خود فکر می کنید ، فقط به نتیجه مطلوب فکر نکنید. در عوض ، تمرکز بر روی تکرارهایی که شما را به سمت آنچه که برای آن تلاش می کنید هدایت می کنید و همچنین حجم کار قبل از موفقیت ؛ یعنی بر ساخت صدها ظرف سفالی معمولی که مقدم بر ایجاد “شاهکار” شما هستند تمرکز کنید.

3 همه چیز را در لیست فرکانس قرار دهید: h2>

هنگامی که به اهداف خود نگاه می کنید و فقط معطوف به دستیابی به آنها می شوید ، متوجه می شوید که ایجاد روشی برای تکرار مهمتر از انتخاب هدف است. همه برای پیشرفت تلاش می کنند و راهی برای این کار وجود ندارد جز تهیه لیستی از موارد تکراری.

هدف فقط رویدادی است که نمی توانید آن را کاملاً کنترل یا پیش بینی کنید ، اما این رویداد با تکرار حاصل می شود. اگر نتایج را نادیده بگیرید و روی موارد تکراری تمرکز کنید ، نتایج بیشتری کسب خواهید کرد. و اگر اهداف را نادیده بگیرید و عادت ها را تقویت کنید در عوض ، به هر حال نتیجه خواهید گرفت.

اهداف امسال خود را نادیده بگیرید ، به برنامه خود برای تکرارهای مورد نیاز و برنامه خود فکر کنید تا تلاش خود را صرف چیزهایی کنید که برای شما مهم هستند.

منبع >

دیدگاهتان را بنویسید