شکست سریع … راز شگفت آور موفقیت

شکست سریع … راز شگفت آور موفقیت

شکست سریع تر ، توانایی خوب شکست است ، به عبارت دیگر ، یادگیری نحوه کنترل روان و جمع آوری مجدد نیرو ، یادگیری اشتباهات ، تکان دادن شکست است گرد و غبار ، و سپس سعی کنید در دور بعدی بهتر عمل کنید.

یکی از سخت ترین کارها در مورد کارآفرینی خطر دائمی شکست شماست. کار شما با شما شروع می شود و با شما پایان می یابد … این بدان معناست که وقتی شکست می خورید ، کسی نیست که مقصر باشد جز خود شما. بنابراین ، راز شگفت انگیز موفقیت این است که: سریعتر شکست بخورید!

متأسفانه ، برای بسیاری از کارآفرینان ، این ترس از شکست باعث می شود که در صورت عدم موفقیت از فرصت های جدید شرم کنند.

و طبق تصور شما ، این دقیقاً دستورالعمل موفقیت نیست! . در حقیقت ، من معتقدم که رمز موفقیت سریعتر شکست است … به این فکر کنید: یا می توانید برای جلوگیری از اشتباه ، حتی کوچکترین کارهایی که می توانید تصور کنید ، همه کارهایی را که می توانید انجام دهید و مطمئن شوید که هر کاری که می کنید کاملاً عالی است ، یا می توانید زحمت بکشید ، تلاش کنید ، شکست بخورید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

من مطمئناً اولین نفری نیستم که معتقد است شکست سریعتر مسیر موفقیت است. برای این ، خواننده گرامی ، من در زیر برخی از بزرگان تاریخ را نقل می کنم که می توانند این حرف را بسیار بهتر از آنچه من گفته ام بیان کنند!

این توماس ادیسون ما را یادآوری می کند سفر به سوی موفقیت با گفتن : “من شکست نخوردم … اما من فقط ده هزار 10000 راه را پیدا کردم که منجر به موفقیت نمی شود”

سپس سعی کنید به خود یادآوری کنید که همه افراد

هستند
– همه –

در راه موفقیت شکست می خورند

آیا تا به حال فکر کرده اید که “متخصصان” یا “معلمان” اگر شما بودند ، هرگز شکست نخورند؟ دوباره فکر کن .

مهم است که بدانیم این یکی از مشخصه های مشخص یک کارآفرین موفق است

کارآفرین

است
توانایی خوب شکست دادن

: به عبارت دیگر ، او باید یاد بگیرد که چگونه خودش را کنترل کند و دوباره نیرو جمع کند ، از اشتباهات خود بیاموزد ، گرد و غبار شکست را از خودش بزداید و سعی کند شغل بهتر در دفعه بعدی.

دفعه بعدی که شکست خوردید ، سعی کنید وقتی با او صحبت می کنید کمی خود را تشویق کنید. به جای اینکه خود را با عبارات منفی خطاب کنید مانند: “نمی توانم باور کنم که دوباره چیزها را پیچیدم! اکنون باید تسلیم شوم!” در عوض ، همیشه جمله زیبایی مانند جمله خود را به خود یادآوری کنید: “من می دانم که اکنون چیز دیگری اتفاق نمی افتد کار می کند. من هرگز چنین اشتباهی مرتکب نخواهم شد! ”

در اینجا آنچه را که هنری فورد یک بار گفته بود به شما یادآوری می کنم:” شکست فقط یک فرصت برای شروع از ابتدا است ، اما این بار دقیق تر “.

یعنی هر وقت شکست می خورید چیز جدیدی یاد می گیرید. نه تنها می آموزید که چه کاری نباید انجام دهید ، بلکه می توانید کمی هوشمندانه تر در مورد استراتژی های حدس بزنید که احتمال دارد دفعه بعدی کار کند. بنابراین آنچه را که تاکنون آموخته اید بردارید و آن را در تلاش بعدی خود برای به دست آوردن بهترین شانس موفقیت استفاده کنید.

در مورد رابرت فراست ، رابرت فراست به ما یادآوری می کند که: ” بهترین راه حل برای حل این مشکل این است که همیشه مشکل را حل کنیم ، بنابراین اگر می توانم یک فرمول جادویی برای جلوگیری از شکست به شما بدهم ، قطعاً این کار را می کردم. اما حقیقت این است که ما شکست خواهیم خورد.
همه

گاهی اوقات ، البته ، این خیلی سرگرم کننده به نظر نمی رسد!

با درک این واقعیت ، با تصمیمی سرنوشت ساز روبرو می شوید: یا تلاش را متوقف می کنید (و بنابراین به طور کلی از شکست جلوگیری می کنید) یا به دنبال همه چیزهایی که می گیرید ادامه می دهید. و احتمال زیادی وجود دارد که در هنگام امتحان چیز جدیدی شکست بخورید. با این حال ، وقتی از احساس شکست خود رها شوید و دوباره شروع به تلاش کنید ، دیگر مرتکب اشتباهات دیگری می شوید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که جلو بروید ، حتی اگر از قبل بدانید که شکست خواهید خورد. اجازه ندهید این سرعت شما را کند کند. و دوباره قدرت خود را جمع کنید ، گرد و غبار شکست را از خود دور کنید ، به تلاش خود ادامه دهید ، شکست بخورید ، و در پایان …. موفق خواهید شد.

و یک بار دیگر ما به توماس برمی گردیم ادیسون با گفتن: “بسیاری از ناکامی های زندگی افرادی بودند که هنگام تسلیم خود نمی دانستند چقدر به موفقیت نزدیک هستند.”

بله ، در نگاه اول این ایده ساده به نظر می رسد ، اما به نظر من 100٪ 100٪ درست است. و در لحظه تسلیم شدن واقعاً شکست خوردید! این بدان معنا نیست که دیگر زمانی برای تغییر جهت یا آزمایش استراتژی جدید وجود ندارد. با این حال ، اگر بخواهید فقط از ترس شکست تسلیم شوید ، هیچ وقت نمی دانستید چقدر به موفقیت نزدیک هستید!

دیل کارنگی می گوید: “شما باید موفقیت را از طریق شکست توسعه و پرورش دهید.” احساس ناامیدی و شکست یکی از خطرناک ترین ابزارهای پیشرفت در مسیر موفقیت است. ”

من این ایده را دوست دارم که شکست نقطه آغاز موفقیت است …

با استفاده از این معادله و این قیاس ، شکست گامی ضروری در راه موفقیت است. و لزوماً چیزی نیست که باید از آن اجتناب شود ، بلکه چیزی است که شما را به سمت موفقیت در مسیر موفقیت سوق می دهد.

وینستون چرچیل در این زمینه تجربه خود را با ما در میان می گذارد وقتی که می گوید: نهایی ، و شکست کشنده نیست: “این شهامت ادامه دادن آن است.”

اگر هر بار که شکست می خورید از تلاش خود فاصله بگیرید ، وقت گرانبهای خود را در راه تلف می کنید برای موفقیت .

شما باید به خود یادآوری کنید که شکستهای شما پایان کار نیستند … و این احتمال وجود دارد که در نزدیکترین تلاش بعدی خود در پایان موفق شوید.

و در واقع کی موفق می شوید؟ متأسفانه ، این پایان کار نیز نخواهد بود و چالش های بیشتری – حتی شکست – در آینده شما وجود دارد. اما اگر به تلاش و جنگ ادامه دهید و هرگز تسلیم نشوید ، خواهید فهمید که موفقیت بعدی شما ممکن است از آنچه تصور می کنید نزدیکتر باشد!

حالا که رمز موفقیت شگفت انگیز را فهمیدید …. بله … سریعتر شکست می خورید ، آیا آماده شروع هستید؟

لطفاً نقل قول مورد علاقه خود را درباره شکست و هرگز تسلیم شدن با ما در میان بگذارید؟ آن را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید! منبع

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید