تمام آنچه در مورد قدرت بهبودی لازم است بدانید

1. قانون اعتقاد: h2>

تمام عقاید در جهان بیانگر اشکال مختلف اعتقادی است که به روشهای مختلف قابل توضیح است و بر شما تأثیر می گذارد. قانون زندگی یکی از آنهاست.

اعتقاد چیزی نیست جز ایده ای که از ذهن ما عبور می کند و باعث ایجاد آن می شود. قدرت ضمیر ناخودآگاه ما با توجه به عادت های تفکر ما در تمام مراحل زندگی ، و ما باید بدانیم که کتاب های حکمت در مورد اعتقاد به برخی از مراسم خاص صحبت نمی کنند یا مراسم ، مدل ها ، م institutionsسسات یا برنامه های درسی ، اما از روی خود اعتقاد ؛ اگر بتوانیم به چیزی باور داشته باشیم ، همه چیز برای ما امکان پذیر و در دسترس است.

اعتقاد به چیزی که به شما آسیب برساند یا شما را آسیب برساند اشتباه است. همه تجربیات ، اعمال ، وقایع و شرایط زندگی شما چیزی نیست جز انعکاس و واکنش به طرز تفکر شما.

2. فرایندی که بهبودی در آن اتفاق می افتد: h2>

منبع مهمی وجود دارد که به شفابخشی کمک می کند ، که ذهن انسان آگاهانه آن را درک می کند ، یک غریزه و یک قانون رشد را تشکیل می دهد ، و می تواند آگاهانه از طریق روش های بی شماری به سعادت خود برسد.

روش ها ، تکنیک ها و روش های مختلف استفاده از این نیرو وجود دارد. اما فقط یک فرایند برای دستیابی به بهبودی وجود دارد و آن این است: ایمان ؛ منعکس کننده شماست.

3 شفا با ایمان: h2>

ایمان شفابخشی که در بین انسانها در گردش است ایمانی نیست که در کتابهای حکمت ذکر شده است ، به این معنی که بدانیم تعامل بین ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه .

پزشکان شفابخشی افرادی هستند که بدون درک علمی واقعی از قدرت و توانایی های مربوط به این موضوع تحت درمان قرار می گیرند. آنها ممکن است ادعا کنند که آنها یک هدیه ویژه برای بهبود دارند و ممکن است بتوانند بیمار را به طور واقعی بهبود بخشند و او را باور کنند و اعتماد کنند که با برخی از این روش های درمانی خاص بهبود می یابد.

هر روشی که باعث شود فرد از ترس و اضطراب به باور و پذیرش تبدیل شود ، موجب بهبودی می شود. افراد زیادی هستند که ادعا می کنند تا زمانی که یک نظریه شخصی نتایج خود را ارائه می دهد ، صحیح است.

4. خودباوری و معنی آن: h2>

ذهن ذهنی (ناخودآگاه) فرد تا جایی کنترل می شود که ذهن آگاهانه (عینی) داشته باشد و منجر به پیشنهاد شود ، و اگر فرض کنیم شما ایمان مثبت یا منفی دارید. پیشنهاد خود شما ذهن ناخودآگاه شما را به خود جلب می کند و آرزوی شما را برآورده می کند.

مطلوب است که با توجه به بهبودی بدن ، از همزمانی ایمان هم در خودآگاه و هم در ضمیر ناخودآگاه اطمینان حاصل شود. با این حال ، این همیشه ضروری نیست ، به خصوص اگر قصد دارید با دادن ذهن و بدن خود به حالت تسلیم و پذیرش بپردازید استراحت و خواب کافی است ، زیرا تسلیم شدن شما پذیرای برداشت های ذهنی در این حالت خواب آلودگی می شود.

5. معنی غیبت درمانی و ارتباط آن با قدرت بهبودی: h2>

فرض کنید به عنوان مثال ، شما یاد گرفته اید که مادر شما بخاطر کار شما در شهری دور از شهر شما بیمار است ، جایی که نمی توانید بدن خود را در کنار او داشته باشید ، از او مراقبت کرده و او را معالجه کنید. اما می توانید برای او دعا کنید و از خدا بخواهید تا او را شفا دهد.

قانون خلاقانه ضمیر ناخودآگاه به شما خدمت می کند و به طور خودکار به شما پاسخ می دهد ، بنابراین هدف شما از درمان چیست اما ایجاد آگاهی درونی از سلامتی و هماهنگی در ذهن شما نیست ، و این آگاهی به ضمیر ناخودآگاه مادر شما منتقل می شود. افکار شما در مورد سلامتی و سلامتی از طریق شما کار می کند ، و یک قانون موثر در مورد دیدگاه ذهنی زندگی ایجاد می کند ، که به عنوان یک بهبود کامل در بدن مادر شما ظاهر می شود.

6. مدیتیشن درمانی: h2>

درمان با استفاده از مراقبه عملکردی است که ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه را با هم ترکیب می کند و یکی از عملکردهای سطح هوشیار و ناخودآگاه است که هماهنگ ، هماهنگ و هوشمند است و برای هدفی خاص هدایت می شود.

وقتی نوبت به مراقبه علمی می رسد (یا آنچه به عنوان مدیتیشن درمانی شناخته می شود) ، باید بدانید که چه کاری انجام می دهید ، چرا و به قانون بهبود اعتماد کنید.

در مراقبه درمانی ، شخص ایده خاصی ، تصویر ذهنی یا طرحی را که می خواهد امتحان کند انتخاب می کند. سپس او با احساس واقع بینی وضعیت فرض شده ، این ایده یا تصویر ذهنی را به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل می کند. تا زمانی که او به جهت گیری ذهنی خود ایمان داشته باشد ، آنچه می خواهد محقق می شود. مراقبه درمانی یک عمل ذهنی خاص با هدف خاص و خاص است.

به عنوان مثال: فرض کنید که تصمیم دارید با مدیتیشن به مسئله خاصی بپردازید ، و آگاه و مطمئن باشید که علت مشکل شما – یا بیماری شما – افکار منفی و ترسناکی است که در ضمیر ناخودآگاه شما مستقر هستند و اگر موفق شوید ذهن خود را از این افکار پاک کنید ، بهبود خواهید یافت به خواست خدا. بر این اساس ، شما از ذهن ناخودآگاه خود کمک خواهید گرفت و قدرت و توانایی بهبود آن را به خود یادآوری می کنید. وقتی روی این حقایق تمرکز کنید ، ترس شما کمرنگ شده و از بین می رود و باورهای غلط را نیز اصلاح می کند.

شما باید بخاطر این بهبودی تشکر کنید و ذهن خود را با این مشکل منحرف نکنید ، تا زمانی که احساس کنید بعد از وقفه دوباره به روش هدایت شدید. از دادن هیچ قدرتی به هر حالت منفی امتناع ورزید ، یا حتی برای لحظه ای فکر کنید که بهبودی اتفاق نخواهد افتاد. این جهت گیری ذهنی اتحادی هماهنگ بین ذهن آگاه و ناخودآگاه ایجاد می کند و به شما در بهبودی کمک می کند.

سرانجام: h3>

به یاد داشته باشید اگر واقعاً می خواهید همیشه سالم باشید. این را می توانید از طریق ایمان بدست آورید ، به این معنی که بدانید ذهن هوشیار و ناخودآگاه شما چگونه کار می کند.

بیاموزید که برای عزیزانی که آسیب دیده اند دعا کنید ، ذهن خود را آرام کنید ، درباره سلامتی ، نشاط و کمال افکار خود را بیان کنید و آنها را با کسانی که دوست دارید ارتباط دهید. خواهید دید که در ذهن او کاشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید