از دست دادن حس زندگی: 7 نشانه ای که به شما هشدار می دهد که مسیر زندگی خود را گم می کنید

احساس از دست رفته زندگی: 7 علامت به شما هشدار می دهند که مسیر زندگی خود را گم می کنید

هر یک از ما هر روز در دریاهای زندگی ناشناخته قایقرانی می کنیم.

معدودی از ما تصور روشنی در مورد مکانی که می خواهیم قایقرانی کنیم ، و بیشتر ما به امید معجزه در وسط دریا گیر کرده ایم.

و اگر می خواهید از گم شدن مسیری که اکنون در دریا زندگی دارید جلوگیری کنید ، هفت علامت هشدار دهنده زیر را بخوانید تا بتوانید هنگام ظهور با آنها روبرو شوید.

1. شما هر روز وحشتناک شروع می کنید h2>

اگر خود را صبحگاهی با کمی انرژی و بدون هیجان و اشتیاق بیشتر از خواب بیدار می کنید ، به احتمال زیاد مسیر زندگی خود را از دست می دهید.

کسانی که می دانند چه چیزی را می خواهند در زندگی ، هر روز جدید را با برنامه های هیجان انگیز و تمایل به اجرای آنها در آغوش می گیرند.

بنابراین ، باید توجه داشته باشید که احساسات هولناک نیز می تواند نشانه افسردگی باشد ، بنابراین ممکن است کمک های بیشتری از طرف اطرافیان شما ، به ویژه متخصصان بهداشت روان انجام شود.

2. اشتهای زیادی را از دست می دهید یا آن را به طور مناسب به دست می آورید

آنورکسیا این چیزی است که من معمولاً هنگام پایین آمدن احساس می کنم. من کسی هستم که زیاد غذا می خورم ، بنابراین می دانم که اگر اشتهایم را از دست بدهم به این معنی است که من با خودم هماهنگ نیستم.

نکته دیگری که ممکن است برای من اتفاق بیفتد این است که من گرچه تمایل به چیزی دارم ، حتی اگر چند دقیقه پیش وعده غذایی بزرگی خوردم.

بنابراین ، ممکن است این تغییرات ناگهانی در اشتها یکی از نشانه های واضح هشدار دهنده باشد که منجر به از دست رفتن زندگی شما می شود ، بنابراین با یک برنامه مشخص آماده باشید تا اگر در هر زمان از زندگی شما اتفاق می افتد ، خود را به مسیر برگردانید.

3. شروع به سؤال کنید که چرا کارهایی را که در زندگی انجام می دهید انجام می دهید.

هنگامی که شما شروع به سؤال می کنید که چرا کارهایی را که در زندگی انجام می دهید انجام می دهید ، 99.99٪ از زمان ممکن است در مسیر صحیحی نباشد.

این بدان معنی است که شما از راهی که زندگی خود را رهبری می کنید ناراضی هستید ، و اگر همچنان به این طریق رهبری کنید ، در نهایت به فردی تبدیل می شوید که از زندگی متنفر هستید.

راه حل این است: خود را تغییر دهید. تلاش برای یافتن مسیر درست کار ساده ای نیست زیرا از نظر شخص دیگری متفاوت است. اما با تغییر راهی که زندگی خود را طی می کنید ، شانس خود را برای یافتن مسیری درست که در تمام طول مدت جستجو جستجو کرده اید ، افزایش می دهید.

4. شما به دنبال سرگرمی می گردید ، اما چیزهایی را که قبلاً جالب نیست پیدا می کنید. h2>

برای من ، من بازی های ویدیویی را دوست دارم. اما مواقعی وجود دارد که حتی آخرین بازی ها نمی توانند مرا خوشبخت کنند

و شما ممکن است با همین موارد روبرو شوید ، حتی اگر بازی های ویدیویی را دوست ندارید. تعامل شما با دوستان خسته کننده بود ، و بازی فینال جام حذفی شب گذشته هیجان انگیز نبود ، و به نظر می رسد که برنامه های موجود در تلویزیون ارزش سرگرمی ندارند.

بنابراین وقتی سرگرمی توانایی سرگرمی شما را از دست می دهد ، هیچ کاری نخواهد بود مگر اینکه زندگی خود را به عقب برگردانید.

5. احساس می کنید با افراد اطراف خود آفلاین هستید h2>

مطمئنا دوستان منبع شادی ، نشاط و همدلی هستند.

در غیر این صورت ، دوستی نیز راهی است که در آن احساس می کنیم با دنیای اطراف خود ارتباط داریم. بنابراین شما احساس شما در این دنیا تنها هستید ؟

اگر بله ، این ممکن است نشانه این باشد که شما کنترل زندگی را از دست می دهید. و مهم نیست که چند نفر را ملاقات کنید ، این احساس اتصال هرگز دوباره ظاهر نمی شود زیرا هیچ “پرتویی” وجود ندارد که در وهله اول از روح شما بیرون بیاید تا با دیگران ملاقات کنید.

6. شما دائما در حال فکر کردن به افکار مخرب و بدبینانه h2> هستید
افکار مخرب و بدبینانه معمولاً نشانه تشدید افسردگی است. کسانی که از افسردگی رنج می برند مطمئناً مسیر زندگی خود را از دست می دهند.

و اگر دائماً به ایده های مخرب و بدبینانه فکر می کنید و تبدیل این ایده ها به افکار مثبت تر دشوار است ، پس باید بررسی کنید که اکنون به کجا می روید!

و در بیشتر مواقع ، ممکن است خود را در یک مسیر باریک و ضعیف زندگی قدم بردارید ، و شاید یک فشار جزئی باعث شود که شما را به ورطه های عمیق و بی پایان گیر بیاندازید.

7. فکر می کنی هیچ پرتویی از امید وجود ندارد. h2>

اگر مسیر را به جایی منتقل می کنید که احساس می کنید در حال حاضر در یک غار تاریک هستید ، چگونه انتظار دارید که بتوانید در انتهای تونل نور را ببینید؟

شخصی که تصوری ندارد که کجاست ، همان شخصی است که نمی تواند راه حل مشکلات خود را ببیند. البته ، راه حلها وجود دارند ، اما آنها فقط كسانی را نشان می دهند كه وضوح خاصی دارند

چگونه یک قطب نما در زندگی بدست آوریم

وقتی علائم هشدار فوق را در زندگی خود تشخیص می دهید ، قطب نما را بردارید.

شاید من شنیده ام که می گویید من قطب نما برای این کار ندارم ، و شاید شما نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید.

نگران نباشید ، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای یافتن قطب نمای زندگی خود انجام دهید:

  1. از خود بپرسید. بعضی اوقات پاسخ تمام مشکلات شما در اعماق شما دفن می شود. شما فقط نمی پرسید.
  2. به دنبال راهنمایی و مشاوره از دیگران باشید. بسیاری از افراد هستند که همان مشکلی را که شما با آن روبرو هستید تجربه کرده اند و با کمال میل به شما کمک می کنند تا راه برگشت به مسیر درست را پیدا کنید.
  3. سکوت. بعضی اوقات ، مشکل کسانی که از مسیری پیروی می کنند این است که در یک جاده پر سر و صدا قدم می زنند. به ناچار ، صداهای مختلفی در اطراف شما وجود دارد ، اما شما توانایی سکوت کردن آنها را دارید. چطور؟

فقط هیچ کاری نکنید و از آنچه در اطراف شما می گذرد آگاه باشید. این باعث شگفتی خواهد شد!

خواننده گرامی

از آنجا که ما اهمیت می دهیم ، امیدواریم که شما در کامنت های مربوط به مباحث مورد نظر خود و علاقه مند شوید تا بتوانیم آنها را به شما ارائه دهیم ، زیرا ما می خواهیم سایت ما ابراز علاقه های خواننده عرب را انجام دهد.
اگر دوست دارید این مطلب را به اشتراک بگذارید.

توصیه می کنیم مقالات زیر را بخوانید:

زندگی در راه صحیح: چگونه زندگی شما را به طور خودکار متوقف می کند؟

ایده جدیدی در آگاهی .. چگونه مشکلات زندگی را حل کنیم؟ دکتر دیپاک چوپرا

اگر از زندگی لذت نمی برید ، به اشتباه زندگی می کنید

دیدگاهتان را بنویسید